برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با هنجارشکنان 

برخورد پلیس و دستگاه قضائی با هنجار شکنان و عاملان تیراندازی و افراد مخل نظم و امنیت قاطعانه و بدون اغماض خواهد بود.  
کد خبر: ۱۳۰۶۷۸۸
برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با هنجارشکنان به گزارش جام جم آنلاین لرستان، جلسه تعامل  پلیس و دستگاه قضائی به ریاست دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد در محل دفتر دادستانی و با حضور فرماندهان و روسای  یگان های اجرایی انتظامی شهرستان برگزار شد. 

 فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، ضمن ارائه گزارشی  از عملکرد مجموعه انتظامی شهرستان  ، به بیان برخی چالش ها و مشکلات پیش رو به منظور  رفع  آنها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان پرداخت. 

  سرهنگ «عباس دولتشاهی» افزود: عملکرد مطلوب پلیس و دستگاه قضایی ماحصل زحمات و تلاش های شبانه روزی همه عزیزان و همکاری و تعامل خوب مردم در بحث برقراری امنیت است و بی شک بدون همکاری و تعامل مردم و حمایت های خوب دستگاه قضایی در همه بعاد ماموریتی اعم از برخورد با جرائم و ... این رسالت محقق نمی شود. 

 وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از وقوع جرائم  با برنامه ریزی های صورت گرفته و افزایش  واحدهای گشت  خودرویی ، موتوری و پیاده  و اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق حاشیه نشین و پاکسازی نقاط آلوده  و تداوم این طرح ها و حمایت خوب مردم و دستگاه قضایی ، امنیتی بهتر تامین خواهیم کرد. 

فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه  ضمن پیشگیری از وقوع جرائم  اقدام به تشکیل و راه اندازی  تیم هایی گشت نامحسوس  به منظور  شناسایی و برخورد با سارقان در دستور کار قرار داده ایم که الحمدالله نتایج خوبی داشته است.

  وی ادامه داد:   در بحث تیراندازی ها که اغلب بعلت اختلافات صورت می گیرد تیم های تخصصی در سطح یگان های اجرایی راه اندازی تا بصورت ویژه  وارد عمل شده و اقدامات قاطع و قانونی با این گونه هنجارشکنی ها داشته باشیم که در این مدت اقدامات  قاطعانه ای با عاملان تیراندازی از سوی پلیس و دستگاه قضا شده است و بی شک پاسخ  ما به هرگونه هنجار شکنی ها  قاطعانه ، سخت و پشیمان کننده خواهد بود. 

دولتشاهی افزود: در گام بعدی  پلیس کلیه وسائط نقلیه ای که توسط برخی اقراد پلاک آنها مخدوش می گردد توقیف و ضمن هدایت به پارکینگ  ، به  مراجع قضایی معرفی خواهد کرد . همچنین در بحث چهارشنبه آخر سال طرح هایی را در راستای برخورد با فروشندگان مواد محترقه در دستور کار قرار داده ایم . 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد تاکید کرد: برخورد پلیس با هنجارشکنان ، مخلان نظم و امنیت عمومی و افراد شرور که موجبات سلب آرامش و آسایش مردم می شوند بی شک قاطعانه و  سخت  خواهد بود.
 
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد نیز با تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی مجموعه پلیس و همکاران قضایی  ، افزود: خدمت به مردم توفیق الهی است  و این توفیق بزرگ عطیه ئی الهی از سوی خداوند باری تعالی است که نباید از آن غافل شویم وی همچنین پلیس را بازوی پرتوان  دستگاه قضایی  و نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای احقاق حق مظلومان برشمرد.

«داریوش شاهون وند» افزود: نیروی انتظامی قانونمند ، توانمند و چشم بینای دستگاه قضایی و مایه دلگرمی  امید مردم در جامعه است. 

شاهون وند ادامه داد : همه ما باید به گونه ای عمل کنیم که مردم کاملا احساس امنیت کنند و شهر ، محله ، روستا ، پارک و ...از هر عاملی که موجبات سلب آرامش و نظم می شود با قاطعیت برخورد کنیم و خواسته همه از نیروی انتظامی این است که کلیه عاملان و هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت جامعه را دقیقا شناسایی و با ورود به موقع و انجام اقدامات قانونی  به دستگاه قضایی معرفی نمایند. 

دادستان خرم آباد تصریح کرد:  مجموعه پلیس و دستگاه قضایی را دو مجموعه جدایی ناپذیر و مکمل هم در برقراری عدالت و تعامل و همکاری و همدلی این دو مجموعه قطعا آثار خوبی در تامین امنیت و آسایش مردم و ایجاد نظم در سطح شهرستان خواهد داشت . 

وی در ادامه  مطالبی در بحث تسریع در روند رسیدگی به پرونده های قضایی در مجموعه دادسرا  و از تشکیل شعبه های به منظور برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین برخورد با مواد محترقه در ایام پایانی سال خبر داد. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اظهار کرد : کسانی که بخواهند موجبات بی نظمی ، قانون شکنی  و سلب آسایش و آرامش و امنیت مردم شوند بدانند برخورد دستگاه قضایی و پلیس  بدون اغماض و اشد مجازات برای آنان در نظر گرفته خواهد شد چرا که خط قرمز ما  امنیت و آسایش مردم است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها